Przejdź do treści Przejdź do stopki

Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy – z podziałem na zadania - części I – VIII

    wyświetleń: 13

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Czernica: Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy - z podziałem na zadania - części I - VIII
Numer ogłoszenia: 179383 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy - z podziałem na zadania - części I - VIII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: części I - VIII, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych, w tym: Część I dostawa mięsa i produktów mięsnych Część II dostawa różnych artykułów żywnościowych Część III dostawa produktów mleczarskich Część IV dostawa warzyw, owoców świeżych Część V dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Część VI dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych Część VII dostawa jaj Część VIII garmażerka świeża.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11, w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek, opłata za SIWZ zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica (Kancelaria Ogólna, pokój nr 1, parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

  • Umieszczony
  • Zakończony

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Typ dokumentu: wynik przetargu

 

 
 
 
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 179383-2015 z dnia 2015-12-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy, ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 9, 55-003 Czernica. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:...
Termin składania ofert: 2015-12-14

Czernica: Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy - z podziałem na zadania - części I - VIII
Numer ogłoszenia: 9856 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179383 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy - z podziałem na zadania - części I - VIII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Część I - dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 10 00 00 - 9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15 13 11 30 - 5 Wędliny 2) Część II - dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym: przetworzone warzywa i owoce, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, cukier i produkty pokrewne, produkty mączne, różne produkty spożywcze. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 80 00 00 - 6 Różne produkty spożywcze, 15 40 00 00 - 2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15 60 00 00 - 4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 3) Część III - dostawa produktów mleczarskich, w tym: mleko, śmietana, masło produkty serowarskie, produkty mleczarskie. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 50 00 00 - 3 Produkty mleczarskie 4) Część IV - dostawa warzyw, owoców świeżych, w tym: ziemniaki, warzywa, owoce, pieczarki, kapusta kiszona, ogórki kiszone. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 03 22 00 00 - 9 Warzywa, owoce i orzechy 5) Część V - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 81 00 00 - 9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 6) Część VI - dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 89 60 00 - 5 Produkty głęboko mrożone, 15 33 20 00 - 4 Przetworzone owoce i orzechy, 15 22 10 00 - 3 Ryby mrożone. 7) Część VII - dostawa jaj Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 03 14 25 00 - 3 Jaja 8) Część VIII - garmażerka świeża Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15 85 10 00 - 8 Produkty mączne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.55.00.00-3, 15.81.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa różnych artykułów spożywczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/1, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38233,32

  • Oferta z najniższą ceną: 38233,32 / Oferta z najwyższą ceną: 42367,81

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/1, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13900,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa warzyw, owoców świeżych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/1, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35197,32

  • Oferta z najniższą ceną: 35197,32 / Oferta z najwyższą ceną: 35197,32

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o.o., ul. Małopanewska 6, 54-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15258,85

  • Oferta z najniższą ceną: 15258,85 / Oferta z najwyższą ceną: 15258,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Garmażerka świeża

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wyrobów Garmażeryjnych Aneta Michalska - Kuch, Al. Gen. Hallera 40A, 53-324 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24575,25

  • Oferta z najniższą ceną: 230008,65 / Oferta z najwyższą ceną: 24575,25

  • Waluta: PLN .



 

 
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki

    Zawiadomienie o wyborze oferty

    Typ dokumentu: wynik przetargu

     

    Czernica, dnia 22.12.2015r.

    GKiI.271.2.20.2015.KM

     

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

     

    Dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1

     w Czernicy – z podziałem na zadania - części I – VIII

     

    1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232, zwana dalej ustawą) Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy: 


    Część I

    1) Postępowanie w Części I - Dostawa mięsa i produktów mięsnych zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    1

    FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "PODOLSKI”
    Lutomek 18
    64-410 Sieraków

    46 463,45

     

    Część II

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI II - Dostawa różnych artykułów żywnościowych, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez wykonawcę:

    PHUP MIMAR Marian Sopinka

    ul. Zaułek Rogoziński 1/1

    51-116 Wrocław

    za cenę brutto: 38 233,32

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

     

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    4

    PIEKARNIA "LIPIANIN" GW LIPIANIN
    49-351 Przylesie 32

    42 367,81

    90,24

    6

    PHUP MIMAR Marian Sopinka
    ul. Zaułek Rogoziński 1/1
    51-116 Wrocław

    38 233,32

    100

     

    Część III

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI III - Dostawa produktów mleczarskich, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez wykonawcę:

    PHUP MIMAR Marian Sopinka

    ul. Zaułek Rogoziński 1/1

    51-116 Wrocław

    za cenę brutto: 13 900,95 

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

     

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    6

    PHUP MIMAR Marian Sopinka
    ul. Zaułek Rogoziński 1/1 51-116 Wrocław

    13 900,95

    100,00

     

     

    Część IV

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI IV - Dostawa warzyw, owoców świeżych, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez wykonawcę:

    PHUP MIMAR Marian Sopinka

    ul. Zaułek Rogoziński 1/1

    51-116 Wrocław

    za cenę brutto: 35 197,32 

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

     

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    6

    PHUP MIMAR Marian Sopinka
    ul. Zaułek Rogoziński 1/1 51-116 Wrocław

    35 197,32

    100,00

     

    Część V

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI V - Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 4 złożoną przez wykonawcę:

    PIEKARNIA "LIPIANIN"

    GW LIPIANIN

    49-351 Przylesie 32

    za cenę brutto: 6 940,10

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    4

    PIEKARNIA "LIPIANIN"
    GW LIPIANIN
    49-351 Przylesie 32

    6 940,10

    100,00

    5

    Piekarnio-Ciastkarnia Andrzej Brudnik
    ul. Polna 103
    55-220 Jelcz-Laskowice

     6558,32 zł - oferta odrzucona

     

    Część VI

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI VI - Dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę:

    NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o.o.

    ul. Małopanewska 6

    54-212 Wrocław

    za cenę brutto: 15 258,85 

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    7

    NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o.o.
    ul. Małopanewska 6
    54-212 Wrocław

    15 258,85

    100,00

     

     

    Część VII

    Postępowanie w Części VII - Dostawa jaj zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

     

    Część VIII

    1) Do realizacji zamówienia w CZĘŚCI VIII - Garmażerka świeża, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez:

    Zakład Wyrobów Garmażeryjnych  Aneta Michalska - Kuch

    Al. Gen. Hallera 40A

    53-324 Wrocław

    za cenę brutto: 24 575,25 

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    2) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto w zł

    Punktacja

    2

    Zakład Usługowo – Produkcyjny Krzysztof Kozłowski
    ul. Kościerzyńska 5
    51-416 Wrocław

    23 008,65 zł - oferta odrzucona

    3

    Zakład Wyrobów Garmażeryjnych  Aneta Michalska - Kuch
    Al. Gen. Hallera 40A
    53-324 Wrocław

    24 575,25

    100,00

     

     

     

     

    Zamieszczono na:

    1)        tablica informacyjna Urzędu Gminy Czernica

    2)        www.bip.czernica.pl

     

       Pliki do pobrania

      siwz-dostawa-zywnosci.docx
      40.19 KB