PL-Czernica: Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
2012/S 187-307746
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Czernica
ul. Kolejowa 3
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy w Czernicy
Osoba do kontaktów: Katarzyna Michalak
55-003 Czernica
POLSKA
Tel.: +48 713813926
E-mail: k.michalak@czernica.pl
Faks: +48 713180124
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.czernica.pl
Dostęp elektroniczny do informacji: http://www.bip.czernica.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Czernica.
Kod NUTS
Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych.
09300000, 09310000
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi:
— Taryfa Cxx: 1 949 223,58 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 979 060,58 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 970 163,00 kWh),
— Taryfa Gxx: 35 516,67 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 18 468,67 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 17 048,00 kWh).
3) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.02.2013r. do 31.12.2014r. wynosi 87 677,92 kWh (w okresie od 1.2.2013r. do 31.12.2013r. – 41 932,92 kWh; w okresie od 1.1.2014r. do 31.12.2014r. – 45 745,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 291 352,33 EUR
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: zakup energii elektrycznej09300000, 09310000
Szacunkowa wartość bez VAT: 142 465,07 EUR
09300000, 09310000
— Taryfa Cxx: 1 949 223,58 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 979 060,58 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 970 163,00 kWh),
— Taryfa Gxx: 35 516,67 kWh (w okresie od 1.12.2012 r. do 31.12.2013 r. – 18 468,67 kWh. W okresie od 1.1.2014 r. do 31.12.2014 r. – 17 048,00 kWh).
Szacunkowa wartość bez VAT: 142 587,21 EUR
09300000, 09310000
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 300,05 EUR
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
2. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 11 500 PLN (słownie: jedenaście tysięcy pięćset zł 00/100) – część 2 zamówienia.
3. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 510 PLN (słownie: pięćset dziesięć zł 00/100) – część 3 zamówienia.
a) Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (Wykonawca załączy tę koncesję do oferty).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
1) pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 10 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
a) Część 1 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 20 000 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) Część 2 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 2 000 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 20 000 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
c) Część 3 zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
— posiada opłaconą polisę w wysokości min. 80 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— wykaże się przychodem operacyjnym netto średnio min. 800 000,00 PLN rocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W celu wykazania spełniania w/w warunków wykonawca załączy do oferty:
— Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
— Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie:
a) Część 1 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 1 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 1,0 GWh w skali roku.
b) Część 2 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 2 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 0,9 GWh w skali roku.
c) Część 3 zamówienia (obiekty opisane w załączniku nr 3 do SIWZ) – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 2 klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 0,4 GWh w skali roku.
W celu wykazania spełniania w/w warunków wykonawca załączy do oferty:
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw energii w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców złożony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ lub referencje).
Sekcja IV: Procedura
Miejscowość:
Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, POLSKA.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:24.9.2012
Link do ogłoszenia o zamówieniu: ted.europa.eu/udl