Przejdź do treści Przejdź do stopki

Opracowanie Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach

    wyświetleń: 28


Czernica: Opracowanie Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach
Numer ogłoszenia: 143907 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach. Zakres przedsięwzięcia: Budowa ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH na dz. 207, 244, 251, 253, 254/2, 255, 256/2, 264, 265/1, obr. Dobrzykowice. Do wykorzystania Zamawiający przedstawia projekt budowlany przedsięwzięcia, opracowany w roku 2015, zawierający zarówno podstawowe dane wyjściowe jak i główne dyspozycje funkcjonalno-przestrzenne. Zakres opracowania do wykonania: - projekt wykonawczy całości przedsięwzięcia we wszystkich branżach, opracowany na podstawie projektu budowlanego i zweryfikowanej charakterystyki energetycznej dla całości przedsięwzięcia, z uwzględnieniem podziału na etapy realizacji, - część kosztowa złożona z przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu projektów budowlanych i wykonawczych nowych i rozbudowywanych obiektów edukacyjnych (szkoły, przedszkola, uczelnie itp.). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu projektów budowlanych i wykonawczych nowych i rozbudowywanych obiektów edukacyjnych (szkoły, przedszkola, uczelnie itp.);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11, w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek, opłata za SIWZ zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica (Kancelaria Ogólna, pokój nr 1, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Czernica, dnia 06.10.2015r.

GKiI.271.2.16.2015.KM

Wyjaśnienia do SIWZ

(1)

Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232, zwana dalej - ustawą Pzp), udziela odpowiedzi na pytania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Opracowanie „Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach”

Pytanie:

Czy zamawiający udostępni w celu wykonania zadania wszystkie pliki w oryginale w formatach: dwg. doc. jpg i inne wynikające z opracowanego już projektu budowlanego “Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach”?

Odpowiedź:

Zamawiający udostępni Wykonawcy pliki w formatach doc., .pdf, .jpg, .tif.

Zamawiający nie posiada pliku w formacie dwg.

  • Umieszczony
  • Zakończony

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Typ dokumentu: wynik przetargu

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 143907-2015 z dnia 2015-10-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach. Zakres przedsięwzięcia: Budowa ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH na dz. 207, 244, 251, 253,...
Termin składania ofert: 2015-10-12


Czernica: Opracowanie Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach
Numer ogłoszenia: 163839 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143907 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach. Zakres przedsięwzięcia: Budowa ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH na dz. 207, 244, 251, 253, 254/2, 255, 256/2, 264, 265/1, obr. Dobrzykowice. Do wykorzystania Zamawiający przedstawia projekt budowlany przedsięwzięcia, opracowany w roku 2015, zawierający zarówno podstawowe dane wyjściowe jak i główne dyspozycje funkcjonalno-przestrzenne. Zakres opracowania do wykonania: - projekt wykonawczy całości przedsięwzięcia we wszystkich branżach, opracowany na podstawie projektu budowlanego i zweryfikowanej charakterystyki energetycznej dla całości przedsięwzięcia, z uwzględnieniem podziału na etapy realizacji, - część kosztowa złożona z przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Janus ARCHIMEDIA Pracownia Architektoniczna Architekci i Inżynierowie, ul. Śwęcińska 6, 61-132 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 172200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295200,00

  • Waluta: PLN .


    Zawiadomienie o wyborze oferty

    Typ dokumentu: wynik przetargu

    Czernica, dnia 21.10.2015r.

    GKiI.271.2.16.2015.KM

     

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

     

    Dotyczy przetargu nieograniczonego na usługę pn. Opracowanie „Projektu wykonawczego Zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach”

     

     

    1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232, zwana dalej ustawą) Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy:  

     

    a) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez wykonawcę:

    Krzysztof Janus „ARCHIMEDIA”

    Pracownia Architektoniczna - Architekci & Inżynierowie

    ul. Święciańska 6

    61-132 Poznań

    za cenę brutto: 172 200,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące dwieście złotych)

    Uzasadnienie wyboru: Oferta wykonawcy uzyskała największa ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    b) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

    Nr oferty

    Nazwa i adres Wykonawcy

    Cena ofertowa brutto (PLN)

    Punktacja

    w kategorii cena

    Termin realizacji (skrócenie realizacji; w dniach)

    Punktacja

    w kategorii termin realizacji (skrócenie realizacji)

    Łączna punktacja

    1

    SIERGIEJ Studio Architektury
    Grzegorz Siergiej
    ul. Puszczykowska 11/1
    50-559 Wrocław

    295 200,00

    Oferta odrzucona

    2

    Pracownia Projektowa „FORMAT”
    Hanna Cichoń
    ul. Mickiewicza 20b/2
    58-500 Jelenia Góra
    Pracownia Architektoniczna arch. Emilia Rodzińska
    ul. Tczewska 14/16
    51-429 Wrocław

    216 480,00

    71,59

    60

    10

    81,59

    3

    Krzysztof Janus „ARCHIMEDIA”
    Pracownia Architektoniczna - Architekci & Inżynierowie
    ul. Święciańska 6
    61-132 Poznań

    172 200,00

    90,00

    0

    0

    90,00

     

     

     

     

     

     

    Zamieszczono na:

    1)       tablica informacyjna Urzędu Gminy Czernica

    2)       www.bip.czernica.pl

       Pliki do pobrania

      dokumentacja.7z
      166753.44 KB