Przejdź do treści Przejdź do stopki

Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica

    wyświetleń: 12

Czernica: Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica
Numer ogłoszenia: 48395 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej na dz. nr 193/2, 398/1 w Wojnowicach, gmina Czernica zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem, decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 2273/2011 z dnia 26.07.2011r. o pozwoleniu na budowę, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokumenty stanowią załączniki do siwz). Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ułożenie kabla YAKXS 4x35mm2 0,6/1 kV - 2057 m b) montaż słupów stalowych o wys. 8 m, wraz z oznakowaniem - 47 szt. c) montaż lamp oświetleniowych -47 szt. d) montaż szafki oświetlenia ulicznego - 1 szt. e) roboty uzupełniające i pomocnicze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.23.32.00-1, 77.34.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca wykonał tj. zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz) oraz dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: za najważniejsze roboty Zamawiający uznaje roboty, o których mowa w pkt. 7.2. siwz tj. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca dysponuje osobą która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób (wg załącznika nr 5 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i przedłoży celu udowodnienia spełniania warunku odpowiednią polisę (do polisy należy załączyć potwierdzenie zapłaty składek).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w pkt. 8 SIWZ 3)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do SIWZ 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a)w wyniku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń takich jak siła wyższa - rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrznie, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, b)jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, c)zmiana terminu wynikająca z rozbieżności pomiędzy stanem ułożenia sieci a stanem faktycznym istniejącego uzbrojenia, d)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 2) Zmiany technologicznie, w szczególności: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek, opłata za SIWZ zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Numer ogłoszenia: 50285 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 48395 - 2013 data 29.03.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, fax. 71 3180124.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca wykonał tj. zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz) oraz dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: za najważniejsze roboty Zamawiający uznaje roboty, o których mowa w pkt. 7.2. siwz tj. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót).
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli wykonawca wykonał tj. zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót) lub co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 150 000 zł brutto (każda z robót) i co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy elektroenergetycznej linii kablowej o długości min. 1000 mb (każda z robót). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz) oraz dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: za najważniejsze roboty Zamawiający uznaje roboty, o których mowa w pkt. 7.2. siwz tj. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (każda z robót) lub co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 150 000 zł brutto (każda z robót) i co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy elektroenergetycznej linii kablowej o długości min. 1000 mb (każda z robót)..

 

 

 

  • Umieszczony
  • Zakończony

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Typ dokumentu: wynik przetargu

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 48395-2013 z dnia 2013-03-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej na dz. nr 193/2, 398/1 w Wojnowicach, gmina Czernica zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót...
Termin składania ofert: 2013-04-15


Czernica: Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica
Numer ogłoszenia: 84269 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48395 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej na dz. nr 193/2, 398/1 w Wojnowicach, gmina Czernica zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem, decyzją Starosty Powiatu Wrocławskiego nr 2273/2011 z dnia 26.07.2011r. o pozwoleniu na budowę, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokumenty stanowią załączniki do siwz). Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) ułożenie kabla YAKXS 4x35mm2 0,6/1 kV - 2057 m b) montaż słupów stalowych o wys. 8 m, wraz z oznakowaniem - 47 szt. c) montaż lamp oświetleniowych -47 szt. d) montaż szafki oświetlenia ulicznego - 1 szt. e) roboty uzupełniające i pomocnicze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.23.32.00-1, 77.34.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ADREL Ryszard Adaszyński, ul. Cegielniana 3, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403546,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201835,12

  • Oferta z najniższą ceną: 191880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 377241,00

  • Waluta: PLN.

 

    Zawiadomienie o wyborze oferty

    Typ dokumentu: wynik przetargu

    Czernica, dnia 10.05.2013r.

    GKiI.271.2.2.2013.KM

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

     

    Dotyczy przetargu nieograniczonego na robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego ulicy Jemiołowej i Jelczańskiej w Wojnowicach, gmina Czernica

     

    1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zwanej dalej ustawą, Zamawiający zamieszca na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy:  

     

    a) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 9 złożoną przez wykonawcę:

    PRZEDSIĘBIORSTWO ADREL RYSZARD ADASZYŃSKI

    UL. CEGIELNIANA 3 49-300 BRZEG

    za cenę brutto - 201 835,12 zł (słownie: dwieście jeden tysięcy osiemset trzydzieści pięć złotych 12/100).

    Uzasadnienie wyboru:

    Oferta wykonawcy przedstawia najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

    b) Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu:

     

    NR OFERTY

    NAZWA I ADRES WYKONAWCY

    Przyznana ilość punktów

    1

    WOJCIECH BARANOWSKI „ELEKTO-SILVER”

    KONARZYCE UL. ŁOMŻYŃSKA 206 18-400 ŁOMŻA

    53,50

    2

    PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ELEKTRYCZNYCH I OGÓLNOBUDOWLANYCH

    „ENERGOKRZEM” S.C.

    UL. 3 MAJA 36B 58-400 PIŃCZÓW

    69,91

    3

    PB FON-DRUĆ WACŁAW DRUĆ

    UL. LETNIA 13 55-200 MARCINKOWICE

    odrzucona

    4

    JAMP SP. Z O.O.

    Ul. ZAJĄCZKOWSKA 1 51-180 WROCŁAW

    60,03

    5

    ELTIM ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO EDWARD ŁYDŹBA

    UL. WITOSA 22 55-230 JELCZ-LASKOWICE

    97,11

    6

    ZAKŁAD BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO ZABERD S.A.

    UL. BYSTRZYCKA 24 54-215 WROCŁAW

    93,16

    7

    TELNET SP. Z O.O. S.K.A.

    BIELANY WROCŁAWSKIE UL. OGRODOWA 82 55-040 KOBIERZYCE

    68,19

    8

    SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA „WIELOBRANŻOWA”

    UL. LUTYCKA 25 57-300 KŁODZKO

    64,24

    9

    PRZEDSIĘBIORSTWO ADREL RYSZARD ADASZYŃSKI

    UL. CEGIELNIANA 3 49-300 BRZEG

    100

     

     

    Otrzymują:

    1)       tablica informacyjna Urzędu Gminy Czernica

    2)       www.bip.czernica.pl

     

       Pliki do pobrania

      specyfikacja-techniczna-jemiolowa.pdf
      103.59 KB
      informacja-o-modyfikacji-siwz-1-.pdf
      1948.7 KB
      wyjasnienia-do-siwz-1-.pdf
      1191.18 KB
      wyjasnienia-do-siwz-2-.pdf
      748.68 KB