Przejdź do treści Przejdź do stopki

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową samowyładowczą, w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica

    wyświetleń: 8


Czernica: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową samowyładowczą, w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica
Numer ogłoszenia: 203569 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową samowyładowczą, w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane minimalne parametry techniczne samochodu: Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg; Wymiary wewnętrzne skrzyni z wywrotem: Długość - 3100-3400 mm, Szerokość - 2000-2200 mm, Wysokość burt - 380-420 mm; Silnik: Pojemność skokowa - 2200-2300 cm³, Moc silnika - 120-130 KM, Rodzaj paliwa - olej napędowy; Rozstaw osi - 4000-4500 mm; Rodzaj napędu - przedni; Skrzynia 6 biegowa; Kolor - biały; Ilość miejsc: 7; Immobilizer; Pojemność zbiornika paliwa - min 75 litrów; Wspomaganie układu kierowniczego; Poduszka powietrzna dla kierowcy; System ABS; System CBS; Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu; Centralny zamek sterowany z pilota; Elektryczne szyby z przodu; Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami; Pełnowymiarowe koło zapasowe; Fabryczne radio CD z MP3; Klimatyzacja manualna; Wskaźnik temperatury zewnętrznej; Obrotomierz; Regulacja położenia kierownicy; Regulacja wysokości fotela kierowcy; Pilot sterowania na spiralnym kablu umieszczony w kabinie kierowcy; Felgi stalowe 16 cali; Podwójne siedzenie pasażerskie z przodu; Alarm; Hak holowniczy; Burty aluminiowe; Podłoga z blachy stalowej ocynkowanej grubość 2 mm lakierowana proszkowo; Siłownik hydrauliczny napędzany pompą elektryczną z instalacji samochodowej, wywrót trójstronny; Burta tylna otwierana w dwóch osiach; Nadkola plastikowe z chlapaczami; Stalowa osłona kabiny kierowcy Uchwyty do mocowania ładunku; Nadstawki siatki stalowej, zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo na kolor czarny; Siatka z drutu karbowanego stalowego; Siatka do wysokości kabiny kierowcy; Rama pośrednia stalowa lakierowana proszkowo; Słupki stalowe lakierowana proszkowo.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00-7, 34.13.91.00-1, 34.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca, wykaże (Załącznik nr 5 do SIWZ), że wykonał co najmniej 1 dostawę samochodu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

·         inne dokumenty

Specyfikacja techniczna oraz opis wyposażenia oferowanego samochodu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty składające się na ofertę: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna oraz opis wyposażenia oferowanego samochodu 4) Zdjęcia oferowanego samochodu zewnątrz i wewnątrz 5) Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem Istotnych warunków, pkt. 3.3. SIWZ 6) postanowień niniejszej SIWZ. 7) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek, opłata za SIWZ zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

  • Umieszczony
  • Zakończony

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Typ dokumentu: wynik przetargu

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 203569-2012 z dnia 2012-09-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czernica
Wymagane minimalne parametry techniczne samochodu: Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg; Wymiary wewnętrzne skrzyni z wywrotem: Długość - 3100-3400 mm, Szerokość - 2000-2200 mm, Wysokość burt - 380-420 mm; Silnik: Pojemność skokowa -...
Termin składania ofert: 2012-10-01


Czernica: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową samowyładowczą, w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica.
Numer ogłoszenia: 231129 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203569 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3180177 w. 26, faks 71 3180124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową samowyładowczą, w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagane minimalne parametry techniczne samochodu: Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg; Wymiary wewnętrzne skrzyni z wywrotem: Długość - 3100-3400 mm, Szerokość - 2000-2200 mm, Wysokość burt - 380-420 mm; Silnik: Pojemność skokowa - 2200-2300 cm³, Moc silnika - 120-130 KM, Rodzaj paliwa - olej napędowy; Rozstaw osi - 4000-4500 mm; Rodzaj napędu - przedni; Skrzynia 6 biegowa; Kolor - biały; Ilość miejsc: 7; Immobilizer; Pojemność zbiornika paliwa - min 75 litrów; Wspomaganie układu kierowniczego; Poduszka powietrzna dla kierowcy; System ABS; System CBS; Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu; Centralny zamek sterowany z pilota; Elektryczne szyby z przodu; Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami; Pełnowymiarowe koło zapasowe; Fabryczne radio CD z MP3; Klimatyzacja manualna; Wskaźnik temperatury zewnętrznej; Obrotomierz; Regulacja położenia kierownicy; Regulacja wysokości fotela kierowcy; Pilot sterowania na spiralnym kablu umieszczony w kabinie kierowcy; Felgi stalowe 16 cali; Podwójne siedzenie pasażerskie z przodu; Alarm; Hak holowniczy; Burty aluminiowe; Podłoga z blachy stalowej ocynkowanej grubość 2 mm lakierowana proszkowo; Siłownik hydrauliczny napędzany pompą elektryczną z instalacji samochodowej, wywrót trójstronny; Burta tylna otwierana w dwóch osiach; Nadkola plastikowe z chlapaczami; Stalowa osłona kabiny kierowcy Uchwyty do mocowania ładunku; Nadstawki siatki stalowej, zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo na kolor czarny; Siatka z drutu karbowanego stalowego; Siatka do wysokości kabiny kierowcy; Rama pośrednia stalowa lakierowana proszkowo; Słupki stalowe lakierowana proszkowo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00-7, 34.10.00.00-8, 34.13.91.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAWROT Sp. z o.o., ul. Wrocławska 33b, 55-095 Długołęka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143935,94

  • Oferta z najniższą ceną: 143935,94 / Oferta z najwyższą ceną: 155343,14

  • Waluta: PLN.

 

    Zawiadomienie o wyborze oferty

    Typ dokumentu: wynik przetargu

    Zawiadomienie o wyborze oferty

       Pliki do pobrania

      zawiadomienie-o-wyborze-oferty.pdf
      573.17 KB
      wyjasnienia-nr-1.pdf
      662.46 KB
      informacja-o-modyfikacji-siwz.pdf
      423.22 KB
      wyjasnienia-nr-2.pdf
      550.79 KB
      wyjasnienia-nr-3.pdf
      440.72 KB