Przejdź do treści Przejdź do stopki

Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica

    wyświetleń: 31

Czernica: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica
Numer ogłoszenia: 237571 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymogi techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. -dopuszczalna masa całkowita do 10 ton -max wysokość załadunku do sworznia obrotu - nie mniej niż 3,40 m -max głębokość kopania - nie mniej niż 5,80 m -pojemność łyżki ładowarki - nie mniej niż 1 m3 -silnik o mocy 90-100 KM, pojemności skokowej 4000-5000 cm3, rodzaj paliwa-olej napędowy, -zbiornik paliwa - nie mniejszy niż 120 l -automatyczny rozruch przy zimnym silniku -max prędkość maszyny na przejazdach - nie mniej niż 40 km/h -układ hydrauliczny pozwalający na wykonanie wszystkich czynności jednocześnie z zachowaniem max. mocy i szybkości - podwójne zaspolona pompa zębata -napęd na cztery koła -cztery biegi do przodu i do tyłu - skrzynia ręczna -system stabilizacji maszyny podczas przejazdu -system automatycznego stabilizowania łyżki załadowczej -układ równoległych siłowników na ramieniu ładowarki -kabina ogrzewana, wyposażona w cztery reflektory robocze, lusterka, lampę migową / ostrzegawczą -regulowana kolumna kierownicy -błotniki -ramie koparki sterowane dźwigniami hydraulicznymi -podpory stabilizujące hydrauliczne -sygnał dźwiękowy cofania -system przesuwania ramienia kopiącego / teleskopowego -system regulacji (kasowania) luzów na ramieniu teleskopowym i podporach -stabilizujących -szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej -łyżka koparki 0,6 m szerokości -łyżka koparki 0,3 m szerokości -łyżka koparki 1,5 m szerokości - skarpowa -widły paletowe zintegrowane z łyżką ładowarki -wymienny dwustronny nóż na lemieszu łyżki, przykręcany na śruby -hak do podnoszenia na jednej z łyżek -nakładka na łyżkę koparki 0,6 m oraz 1)czas trwania umowy ( okres leasingu) - 5 lat 2)opłaty wstępne (czynsz inicjalny) - do 50.000 zł brutto włącznie, 3)wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu), 4)gwarantowane prawo wykupu przedmiotu zamówienia za wartość końcową, z określoną w umowie ceną, 5)wartość końcowa wykupu - wysokość równa miesięcznej opłacie leasingowej, 6)leasing w walucie PLN, 7)ubezpieczenie (pełny pakiet OC, AC i NW) wliczone w miesięczne opłaty leasingowe, podatki od środków transportu Zamawiający pokryje na podstawie osobno wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, 8)wysokość miesięcznej raty leasingu bezwzględnie stała i niezmienna w czasie trwania całej umowy leasingu 9)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji. Czas gwarancji: minimum 12 miesięcy lub 2000 mth 10) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonej koparko-ładowarki dwóch pracowników Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca do oferty załączy wykaz wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawę koparko-ładowarki o parametrach technicznych zbliżonych do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Wypełniony Załącznik nr 5 potwierdzający spełnianie minimalnych wymogów technicznych przez oferowaną koparko - ładowarkę. 4)Dokumenty zawierające specyfikację techniczną oraz opis wyposażenia oferowanej koparko-ładowarki w formie wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz zdjęcia oferowanej koparko-ładowarki zewnątrz i wewnątrz. 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 7)Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem istotnych postanowień niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28, w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



 

  • Umieszczony
  • Zakończony

Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica

Typ dokumentu: wynik przetargu

Wyjaśnienia nr 4 do siwz

Typ dokumentu: korespondencja

Wyjaśnienia nr 4 do siwz

    Wyjaśnienia nr 3 do siwz

    Typ dokumentu: korespondencja

    Wyjaśnienia nr 3 do siwz

      Modyfikacja SIWZ (3)

      Typ dokumentu: korespondencja

      Modyfikacja siwz (3)

        Modyfikacja SIWZ (2)

        Typ dokumentu: korespondencja

        Modyfikacja SIWZ (2)

          Wyjaśnienia nr 2 do siwz

          Typ dokumentu: korespondencja

          Wyjaśnienia nr 2 do siwz

            Modyfikacja SIWZ (1)

            Typ dokumentu: korespondencja
            Modyfikacja SIWZ (1)

              Wyjaśnienia nr 1 do siwz

              Typ dokumentu: korespondencja

              Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ

                 Pliki do pobrania

                scanimage002.jpg
                190.74 KB
                scanimage0013.jpg
                137.2 KB
                scanimage004.jpg
                171.86 KB
                modyfikacja-siwz-2-.pdf
                95.4 KB
                wyjasnienia-nr-3-do-siwz.pdf
                67.2 KB
                wyjasnienia-nr-4-do-siwz.pdf
                73.87 KB