Czernica: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica
Numer ogłoszenia: 237571 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernica , ul. Kolejowa 3/28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, faks 071 3180124.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czernica, gmina Czernica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymogi techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. -dopuszczalna masa całkowita do 10 ton -max wysokość załadunku do sworznia obrotu - nie mniej niż 3,40 m -max głębokość kopania - nie mniej niż 5,80 m -pojemność łyżki ładowarki - nie mniej niż 1 m3 -silnik o mocy 90-100 KM, pojemności skokowej 4000-5000 cm3, rodzaj paliwa-olej napędowy, -zbiornik paliwa - nie mniejszy niż 120 l -automatyczny rozruch przy zimnym silniku -max prędkość maszyny na przejazdach - nie mniej niż 40 km/h -układ hydrauliczny pozwalający na wykonanie wszystkich czynności jednocześnie z zachowaniem max. mocy i szybkości - podwójne zaspolona pompa zębata -napęd na cztery koła -cztery biegi do przodu i do tyłu - skrzynia ręczna -system stabilizacji maszyny podczas przejazdu -system automatycznego stabilizowania łyżki załadowczej -układ równoległych siłowników na ramieniu ładowarki -kabina ogrzewana, wyposażona w cztery reflektory robocze, lusterka, lampę migową / ostrzegawczą -regulowana kolumna kierownicy -błotniki -ramie koparki sterowane dźwigniami hydraulicznymi -podpory stabilizujące hydrauliczne -sygnał dźwiękowy cofania -system przesuwania ramienia kopiącego / teleskopowego -system regulacji (kasowania) luzów na ramieniu teleskopowym i podporach -stabilizujących -szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej -łyżka koparki 0,6 m szerokości -łyżka koparki 0,3 m szerokości -łyżka koparki 1,5 m szerokości - skarpowa -widły paletowe zintegrowane z łyżką ładowarki -wymienny dwustronny nóż na lemieszu łyżki, przykręcany na śruby -hak do podnoszenia na jednej z łyżek -nakładka na łyżkę koparki 0,6 m oraz 1)czas trwania umowy ( okres leasingu) - 5 lat 2)opłaty wstępne (czynsz inicjalny) - do 50.000 zł brutto włącznie, 3)wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu), 4)gwarantowane prawo wykupu przedmiotu zamówienia za wartość końcową, z określoną w umowie ceną, 5)wartość końcowa wykupu - wysokość równa miesięcznej opłacie leasingowej, 6)leasing w walucie PLN, 7)ubezpieczenie (pełny pakiet OC, AC i NW) wliczone w miesięczne opłaty leasingowe, podatki od środków transportu Zamawiający pokryje na podstawie osobno wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, 8)wysokość miesięcznej raty leasingu bezwzględnie stała i niezmienna w czasie trwania całej umowy leasingu 9)Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji. Czas gwarancji: minimum 12 miesięcy lub 2000 mth 10) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonej koparko-ładowarki dwóch pracowników Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony jeśli wykonawca do oferty załączy wykaz wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dostawę koparko-ładowarki o parametrach technicznych zbliżonych do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części VI SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2)Dokumenty określone w części VI SIWZ 3)Wypełniony Załącznik nr 5 potwierdzający spełnianie minimalnych wymogów technicznych przez oferowaną koparko - ładowarkę. 4)Dokumenty zawierające specyfikację techniczną oraz opis wyposażenia oferowanej koparko-ładowarki w formie wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz zdjęcia oferowanej koparko-ładowarki zewnątrz i wewnątrz. 5)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 7)Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem istotnych postanowień niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28, w godzinach pracy Urzędu, osobiście lub na wniosek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicy ul. Kolejowa 3 55-003 Czernica, pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie