Przejdź do treści Przejdź do stopki

Wynajęcie dla potrzeb gminy dwóch zestawów kontenerów mieszkalnych wraz z ich transportem, rozładunkiem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury technicznej, w miejscowości Gajków, gm. Czernica

    wyświetleń: 96

MTP.271.1.16.2022.KZ/KZ Czernica, dnia 23 lutego 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Warunki formalno-prawne zapytania ofertowego:
I. Przedmiotowe zapytanie ofertowe przeprowadzane jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.
II. Zamawiający wybierze ofertę uznaną za najkorzystniejszą spośród prawidłowo złożonych ofert przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
III. Zamawiający pozostawi bez oceny oferty z rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzące wątpliwości, co do możliwości wykonania przedmiotu zgodnie z wymaganiami określonymi w treści zapytania ofertowego.
IV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia z Wykonawcami negocjacji cen ofertowych w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert lub w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
V. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Gminy Czernica do zawarcia umowy.
VI. Zamawiający informuje o konieczności publikacji danych z formularza ofertowego. Niezbędne dane to: nazwa, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz cena oferty. Publikacja tych danych osobowych jest konieczna ze względu na realizacje podstawowego celu zasady konkurencyjności: transparentność (przejrzystość) oraz równe traktowanie wykonawców.
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wynajęcie dla potrzeb gminy dwóch zestawów kontenerów mieszkalnych wraz z ich transportem, rozładunkiem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury technicznej, w miejscowości Gajków, gm. Czernica”.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Wynajem, transport, rozładunek i podłączenie do istniejącej infrastruktury technicznej dwóch zestawów kontenerów mieszkalnych:
1) zestaw kontenerów mieszkalnych z zapleczem kuchennym + WC + łazienka (prysznic) – dla jednej osoby o pow. ok. 20m2,
2) zestaw kontenerów mieszkalnych z zapleczem kuchennym + WC + łazienka (prysznic) – dla trzech osób (dwu/trzy pokojowy) o pow. ok. 50m2.
2. Demontaż, załadunek i wywiezienie kontenerów po zakończeniu najmu.
2) Szczegółowy wykaz i zakres zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone w Załączniku nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: od 21.03.2022 r. do 30.11.2022 r. z możliwością przedłużenia okresu najmu o 3 miesiące.
3. Warunki płatności:
Zapłata za transport, rozładunek i podłączenie kontenerów nastąpi przelewem, w terminie 14 dni, na podstawie protokołu odbioru oraz prawidłowo wystawionej faktury. Płatność za dzierżawę kontenerów następować będzie na podstawie comiesięcznego rachunku lub faktury. Faktura/rachunek musi być przedłożony do Zamawiającego do 7 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. Płatność końcowa za demontaż na podstawie protokołu odbioru i prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 14 dni
4. Opis sposobu obliczania ceny
1) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny oferty w sposób określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Ceną ofertową jest cena usługi.
3) Wycena powinna być sporządzona z zachowaniem należytej staranności i obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4) Zamawiający nie dopuszcza stosowania jakichkolwiek rabatów i upustów do ceny ofertowej brutto.
5. Warunki udziału:
Transport, rozładunek i przyłączenie do istniejącej infrastruktury kontenerów mieszkalnych do miejscowości Gajków (gm. Czernica) oraz ich demontaż, załadunek i wywiezienie po zakończeniu dzierżawy
6. Termin na złożenie ofert:
1) Oferty należy wysyłać w formie elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@czernica.pl w terminie do 4 marca 2022 r. do godz. 11:00.
2) Na ofertę składa się Formularz ofertowy (Załącznik do zapytania ofertowego).
7. Osoby do kontaktu: W zakresie merytorycznym – Katarzyna Zybała, tel. 501 184 940, e-mail: k.zybala@czernica.pl
W zakresie składania ofert – Katarzyna Zawadka, tel. 502 735 268, e-mail: zamowienia.publiczne@czernica.pl
Na oryginale podpis:
ZASTĘPCA WÓJTA
/ANDRZEJ CZECH/

  • Umieszczony
  • Zakończony
  • Status przetargu
    zakończony
  • Umieścił
    Katarzyna Zawadka

 Pliki do pobrania

1_1.-zapytanie-ofertowe.pdf
66.12 KB
2_zal.-nr-1-formularz-ofertowy.pdf
104.54 KB
3_zal-nr-2-opz.pdf
82.73 KB
Protokół.pdf
27.23 KB