Przejdź do stopki

NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE 2009-2018

Treść

Ogłoszenie oferty pracy

Oferta z dnia: 20.04.2012r
URZĄD GMINY Czernica
ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica

ogłasza nabór na stanowisko  ds. administracyjno – kancelaryjnych

Do zadań na w/w stanowisku należy m. in.:

-obsługa sekretariatu urzędu w tym:
-prowadzenie rejestru pism, podań, rachunków wpływających do urzędu, przyjmowanie i wysyłanie poczty, rejestracja pism poleconych, paczek, przesyłek wartościowych, itp.) wpisywanie ich do rejestru przesyłek specjalnego rodzaju,
-przyjmowanie przesyłek specjalnego rodzaju (telefonogramy, faksy, pocztę elektroniczną, pisma procesowe),
-bezzwłoczne zwracanie mylnie doręczonej korespondencji do urzędu pocztowego,
-prenumerata gazet i czasopism,
-nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
-planowanie spotkań Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza (kalendarz spotkań),
-obsługa centrali telefonicznej, odbieranie i łączenie rozmów do Wójta Gminy i wszystkich pracowników,
-dbałość o przepływ informacji,
- organizacja podróży służbowych(wypisywanie delegacji, przygotowywanie korespondencji biurowej,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie rejestru skarg i wniosków.

2.Wymagania niezbędne:
  -­ wykształcenie wyższe – kierunek prawo lub  administracja,
  - praktyczna umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego w zakresie edycji tekstu, arkuszy  
       kalkulacyjnych i przesyłania danych.
 - umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole
  - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku

3.Wymagania dodatkowe:
     -zaangażowanie w powierzone obowiązki, samodzielność, umiejętności negocjacyjne
     - terminowość, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

4. Wymagane dokumenty:
     -­ życiorys (CV),
­     - list motywacyjny,
­     - dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, doświadczenie i dodatkowe umiejętności kandydata,
­    - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw
      publicznych,
­    - oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko
      niemu postępowanie karne.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
Osoby spełniające w/w wymagania oraz zainteresowane ofertą prosimy o składanie dokumentów w terminie do dnia 11 maja 2012 roku. na adres: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, z dopiskiem „Oferta pracy – stanowisko administracyjno – kancelaryjne”.

5. Informacje dodatkowe
-wnioski , które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
-lista kandydatów spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Czernicy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.czernica.pl
kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania telefonicznie (proszę o podanie numeru telefonu kontaktowego)
-informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej

 
                                                                                                                               Wójt Gminy Czernica   
                                                                                                                                      Stefan Dębski